poskytované spoločnosťou Biano s.r.o.
IČ: 04146905,
DIČ: CZ04146905,
so sídlom na adrese Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praha 8, Česká republika,
zapísaná v obchodnom registri pod sp. zn. C 243209 vedenou u Městského soudu v Praze
(ďalej len „Prevádzkovateľ“).
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto obchodné podmienky služby Biano Star (ďalej len „Podmienky“ a „Služba“) vydáva Prevádzkovateľ v súvislosti s prevádzkovaním internetového systému Biano.sk (ďalej len „Portál“). Tieto Podmienky sú dostupné kedykoľvek, a to aj pred využitím Služby, na Obchodné podmienky služby Biano Star.
1.2. Tieto Podmienky doplňajú všeobecné obchodné podmienky portálu Biano.sk dostupné na https://www.biano.sk/podmienky/obchodne-podmienky (ďalej len „Všeobecné podmienky“). Termíny uvedené v týchto Podmienkach s veľkým začiatočným písmenom, ktoré tu nie sú bližšie definované, majú význam uvedený vo Všeobecných podmienkach.
1.3. Prevádzkovateľ poskytuje Službu partnerovi, ktorý na Portál pridal svoj eshop a rozhodol sa využívať Službu (ďalej len „Partner“). V rámci Služby Prevádzkovateľ kontaktuje zákazníkov Partnera za účelom získania hodnotenia eshopov a zakúpených produktov. Prevádzkovateľ následne udelené hodnotenie spracováva a využíva ich k tvorbe celkového hodnotenia eshopu Partnera ponúkaných produktov.
1.4. Na základe celkového hodnotenia môže Partner udeliť eshopu partnera, podľa vopred uverejnených kritérií, zvláštne označenie odrážajúce udelené hodnotenie (ďalej len „Označenie“).
1.5. Využívanie Služby Partnerom je dobrovoľné a tieto Podmienky sa aplikujú len na vzťah medzi Prevádzkovateľom a Partnerom, ktorý sa rozhodne Službu využívať.
1.6. Partner je povinný zoznámiť sa s aktuálnou verziou týchto Podmienok pred ich odsúhlasením a akýmkoľvek využitím Služby.
2. ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SLUŽBY
2.1. Partner odsúhlasí tieto Podmienky inštaláciou skriptu / iného dostupného technického riešenia, alebo v priebehu registrácie eshopu na Portál. Súhlas Partnera s týmito Podmienkami predstavuje návrh na uzavretie zmluvy o využití Služby (ďalej len „Zmluva“). Prevádzkovateľ návrh na uzavretie Zmluvy akceptuje sprevádzkovaním Služby Partnerovi.
2.2. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú a je vždy závislá od existencie zmluvy o spolupráci uzavretej medzi Partnerom a Prevádzkovateľom podľa Všeobecných podmienok. Zánikom zmluvy o spolupráci podľa Všeobecných podmienok automaticky zaniká aj Zmluva podľa týchto Podmienok.
2.3. Ak nie je stanovené inak, Zmluva môže byť ukončená Prevádzkovateľom alebo Partnerom výpoveďou aj bez udania dôvodu s výpovednou dobou 30 dní počínajúc odo dňa, kedy bola písomná výpoveď doručená druhej strane.
3. ODMENA
3.1. Prevádzkovateľ poskytuje Službu bezplatne.
4. PRÁVA A POVINNOSTI PARTNERA
4.1. Pre využitie Služby je Partner povinný odovzdať Prevádzkovateľovi kontaktné údaje zákazníkov priradených k jednotlivému eshopu Partnera, ktorí v súvislosti s nákupom produktov u Partnera využili Portál. Kontaktné údaje sa odovzdávajú v rozsahu: emailová adresa a telefónne číslo zákazníka (ak je k dispozícii).
4.2. Partner odovzdá údaje podľa tohto ustanovenia pomocou skriptu / iného dostupného technického riešenia.
4.3. Partner je povinný umiestniť vo svojom eshope do procesu vytvárania objednávky viditeľnú informáciu o tom, že využíva Službu k hodnoteniu eshopu a zakúpených produktov. Partner je súčasne povinný už pri vytváraní objednávky a kedykoľvek potom umožniť svojim zákazníkom jednoduchým spôsobom a bezplatne odmietnuť súhlas s takýmto využitím ich kontaktných údajov (ďalej len „Súhlas“).
4.4. Partner berie na vedomie a súhlasí, že získava kontaktné údaje zákazníka a Súhlas s ich využitím v súvislosti s predajom produktu vo svojom eshope a môže ich využiť pre potreby šírenia obchodných oznámení – vrátane oznámení zasielaných v rámci Služby – týkajúcich sa len podobných produktov a iba za predpokladu, že má zákazník jasnú a zreteľnú možnosť jednoduchým spôsobom odmietnuť súhlas s využitím svojich kontaktných údajov. Partner je povinný zabezpečiť, aby prípadné neudelenie Súhlasu, alebo jeho neskoršie odvolanie, nemalo akýkoľvek negatívny vplyv na dotknutých zákazníkov a spracovanie ich objednávok.
4.5. V prípade, že bude Partner zasielať zákazníkom priamo akúkoľvek emailovú komunikáciu vo veci Služby, je povinný ponúknuť zákazníkom možnosť odvolania Súhlasu v každom takomto emaile.
4.6. Partner nie je oprávnený akokoľvek zasahovať do hodnotenia svojho eshopu ani ponúkaných produktov, a ďalej do hodnotenia vzťahujúceho sa k iným Partnerom; to neplatí v prípade reakcie Partnera na hodnotenie zákazníka, pokiaľ to Služba umožňuje. Predovšetkým je zakázané vytvárať vlastné hodnotenie, a to priamo alebo pomocou iných osôb, umožniť hodnotenie iba určitým zákazníkom, alebo akokoľvek inak zasahovať do udeleného hodnotenia. V prípade zistenia takéhoto konania Partnera, je Prevádzkovateľ oprávnený akékoľvek hodnotenie nezverejniť a/alebo, bez predchádzajúcej výzvy na nápravu, pozastaviť dočasne či trvalo poskytovanie Služby Partnerovi.
4.7. Prípadná reakcia Partnera na udelené hodnotenie nesmie byť v rozpore s právnymi predpismi alebo dobrými mravmi ani akokoľvek inak urážlivej či závadnej povahy. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo akúkoľvek reakciu, ktorá bude v rozpore s týmito Podmienkami, bez predchádzajúcej výzvy na nápravu nezverejniť.
4.8. Partner je oprávnený užívať Označenie, ktoré dostane, len u eshopu, ktorého sa týka a iba po dobu, kedy spĺňa podmienky pre udelenie takéhoto Označenia.
4.9. Pokiaľ dôjde k odvolaniu Súhlasu, alebo inej skutočnosti, pre ktorú nie je možné naďalej využívať kontaktné údaje zákazníkov pre účely Služby, je Partner o takejto skutočnosti povinný bez zbytočného odkladu informovať Prevádzkovateľa.
5. PRÁVA A POVINNOSTI PREVÁDZKOVATEĽA
5.1. Prevádzkovateľ je povinný poskytovať Službu v súlade s týmito Podmienkami. Prevádzkovateľ zabezpečuje funkčnosť Služby po technickej stránke a vedie komunikáciu s Partnermi a ich zákazníkmi za účelom poskytnutia Služby. Prevádzkovateľ vyvinie primerané úsilie, aby nebolo možné triviálnym spôsobom manipulovať hodnotenie udelené v rámci Služby.
5.2. Partner je oprávnený získavať hodnotenie iba od zákazníkov, ktorých kontaktné údaje získal na účely prevádzkovania Služby. Ak nie je dohodnuté inak, je Prevádzkovateľ oprávnený odoslať odkaz na formulár pre zadanie hodnotenia zákazníkom v mene Partnera a umožniť zákazníkom zadanie hodnotenia v primeranej lehote po vytvorení objednávky v eshope Partnera, spravidla do 45 dní od získania kontaktných údajov.
5.3. Prevádzkovateľ je oprávnený vytvoriť elektronický formulár pre zadanie hodnotenia eshopu Partnera a zakúpených produktov a viesť so zákazníkmi komunikáciu za účelom získania hodnotenia a získania prípadnej reakcie Partnera.
5.4. Prevádzkovateľ je oprávnený viesť štatistiku hodnotení eshopu Partnera a ním ponúkaných produktov, a na účely tejto štatistiky analyzovať získané hodnotenia, publikovať čiastkové i súhrnné hodnotenia a štatistiky alebo prípadné reakcie Partnera.
5.5. Prevádzkovateľ je oprávnený spravovať v súvislosti s poskytovaním Služby databázu kontaktných údajov dotknutých zákazníkov, vrátane informácie o udelení alebo odvolaní Súhlasu. Ak nie je dohodnuté inak, je Prevádzkovateľ oprávnený viesť uvedenú databázu aj po skončení poskytovania Služby za účelom preukázania súladu jej poskytovania s týmito Podmienkami a právnymi predpismi.
5.6. V prípade, že vznikne akákoľvek pochybnosť o možnosti využitia kontaktných údajov, udelených hodnotení a ďalšieho obsahu získaného pri poskytovaní Služby, je Prevádzkovateľ oprávnený, bez predchádzajúceho upozornenia Partnera, ukončiť zasielanie akýchkoľvek oznámení na tieto adresy a udelené hodnotenia alebo iný obsah nepublikovať.
5.7. Prevádzkovateľ je okrem kontaktných údajov oprávnený spracovávať informácie o produktoch zakúpených zákazníkmi, vrátane kategórie produktu a jeho ceny, informácie o objednávke a obsah hodnotenia, ktorý zákazníci sami uverejnia.
5.8. Ak Prevádzkovateľ obstaráva komunikáciu so zákazníkmi za Partnera, ponúkne zákazníkom možnosť odmietnutia Súhlasu v každej zaslanej emailovej správe obsahujúcej výzvu na udelenie hodnotenia v rámci Služby.
5.9. Prevádzkovateľ je oprávnený kontrolovať plnenie povinností Partnera vyplývajúcich z týchto Podmienok pomocou akýchkoľvek dostupných prostriedkov, vrátane vytvorenia testovacej objednávky a nákupu produktu v eshope Partnera, udelenia či odvolania testovacieho Súhlasu a zadania testovacieho hodnotenia, a prípadne požadovať po Partnerovi zjednanie okamžitej nápravy.
6. PRÁVA A POVINNOSTI PRI SPRACOVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV
6.1. Pri poskytovaní Služby dochádza k spracovaniu osobných údajov, pri ktorom pôsobí Partner v úlohe správcu a Prevádzkovateľ v úlohe spracovateľa osobných údajov. Partner tak určuje účel a prostriedky spracovania osobných údajov a poveruje Prevádzkovateľa spracovaním osobných údajov za účelom poskytnutia Služby.
6.2. Podrobnosti o spracovaní osobných údajov v súvislosti so Službou sú uvedené v zásadách dostupných na Zásady ochrany osobných údajov v službe Biano Star. Prevádzkovateľ a Partner sú povinní pri spracovaní osobných údajov postupovať v súlade s uvedenými zásadami a príslušnými právnymi predpismi.
6.3. Partner je povinný vo vzťahu k svojim zákazníkom splniť informačnú povinnosť vo veci spracúvania osobných údajov pre účely Služby, a to v rozsahu a spôsobom požadovaným právnymi predpismi. Najmä je Partner povinný informovať o svojej úlohe ako správcu, účelu, právnom základe a dobe spracovania, využívaní Prevádzkovateľa ako spracovateľa osobných údajov a právach zákazníkov súvisiacich so spracovaním ich osobných údajov.
6.4. Partner je povinný oznámiť Prevádzkovateľovi akúkoľvek skutočnosť, ktorá môže mať vplyv na zákonnosť získania osobných údajov, ich presnosť a aktuálnosť, rovnako ako na platnosť Súhlasu o spracovaní osobných údajov na účely Služby. Partner vždy zodpovedá za zákonnosť získania a poskytnutia osobných údajov, ktoré Prevádzkovateľovi odovzdá, ich presnosť a aktuálnosť.
6.5. Partner je povinný zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch, ich spracovaní, prijatých technických a organizačných opatreniach na zabezpečenie spracovania a k tejto povinnosti zaviazať všetkých zamestnancov aj iné spolupracujúce osoby na svojej strane.
6.6. V rozsahu neupravenom týmito Podmienkami sa Prevádzkovateľ pri spracovaní osobných údajov riadi preukázateľne predanými pokynmi Partnera, alebo príslušnými právnymi predpismi. Prevádzkovateľ upozorní Partnera, ak nebude schopný splniť jeho pokyn, alebo ak sa bude domnievať, že je akýkoľvek pokyn v rozpore s právnymi predpismi.
6.7. Prevádzkovateľ vykonáva spracovanie osobných údajov výlučne v niektorom z členských štátov Európskej únie alebo Európskeho hospodárskeho priestoru; akýkoľvek prenos údajov mimo týchto štátov, alebo poskytnutie prístupu k osobným údajom v akomkoľvek inom štáte, môže prebiehať iba pri splnení podmienok stanovených príslušnými právnymi predpismi.
6.8. Partner poveruje Prevádzkovateľa spracovaním osobných údajov v rozsahu potrebnom na plnenie týchto Podmienok a poskytovania Služby. Subjekty údajov dotknutých spracovaním sú zákazníci eshopu Partnera. K spracovaniu osobných údajov môže dochádzať u kontaktných údajov zákazníkov, informácií o zakúpených produktoch a obsahu hodnotenia uverejnenom zákazníkmi (v závislosti od povahy uvedených údajov).
6.9. Samotné spracovanie osobných údajov Prevádzkovateľom je bezplatné. Prevádzkovateľ nie je oprávnený požadovať náhradu nákladov spojených so spracovaním nad rámec iného plnenia podľa týchto Podmienok, Všeobecných podmienok alebo iného dojednania s Partnerom.
6.10. Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať osobné údaje len v súvislosti s poskytovaním Služby, a to po dobu trvania Zmluvy. Po uplynutí tejto doby je Prevádzkovateľ oprávnený spracovávať osobné údaje len po dobu, po ktorú existuje právny dôvod pre takéto spracovanie v súlade s právnymi predpismi, vrátane preukázania súladu poskytovania Služby s týmito Podmienkami a právnymi predpismi.
6.11. Po ukončení spracovania je Prevádzkovateľ povinný odovzdané osobné údaje a ďalšie dokumenty získané v súvislosti so spracovaním zlikvidovať, alebo ich odovzdať Partnerovi podľa jeho pokynu a príslušných právnych predpisov.
6.12. Prevádzkovateľ sa zaväzuje nevytvárať kópie osobných údajov bez vedomia a súhlasu Partnera s výnimkou zriaďovania záložných kópií, alebo iných kópií, ktoré sú potrebné pre zabezpečenie riadneho spracovania osobných údajov a funkčnosti Služby, alebo sú vyžadované pri plnení povinností podľa príslušných právnych predpisov.
6.13. Prevádzkovateľ prijme s prihliadnutím k stavu techniky, povahe, rozsahu a účelom spracovania osobných údajov, realizačným nákladom a možným rizikám pre práva a slobody fyzických osôb, vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie primeranej úrovne zabezpečenia osobných údajov a ochrany pred ich zneužitím. Vykonávanie prijatých technických a organizačných opatrení bude Prevádzkovateľom zdokumentované a kontrolované po celú dobu trvania spracovania. Na výzvu budú príslušné dokumenty predložené Partnerovi. V prípade, že sa budú prijaté opatrenia javiť ako neúčinné zavedie Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu zodpovedajúce opatrenia, alebo existujúce opatrenia náležite upraví a zmeny zdokumentuje.
6.14. Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať požiadavky zákazníkov Partnera, ak sú doručené priamo jemu a pokiaľ ide o odvolanie Súhlasu so spracovaním alebo opravu osobných údajov. Ak nie je s Partnerom dohodnuté inak, nie je Prevádzkovateľ povinný vybavovať ďalšie žiadosti zákazníkov týkajúce sa spracovania osobných údajov a súvisiacich práv. Za vybavenie požiadaviek zodpovedá dotknutým zákazníkom vždy Partner ako správca osobných údajov.
6.15. Prevádzkovateľ pri spracovaní osobných údajov nevyužíva ďalších spracovateľov.
6.16. Prevádzkovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť vo veci osobných údajov a ich spracovania a zaviazať všetkých svojich zamestnancov a ďalších spolupracovníkov k mlčanlivosti v obdobnom rozsahu podľa týchto Podmienok, pokiaľ sa na ne nevzťahuje zákonná povinnosť mlčanlivosti.
6.17. Prevádzkovateľ je povinný na žiadosť Partnera odovzdať akékoľvek dokumenty a iné informácie, ktoré má k dispozícii, na preukázanie súladu spracovania osobných údajov s právnymi predpismi a umožniť Partnerovi kontrolu spracovania. Na spôsobe vykonania kontroly sa Prevádzkovateľ dohodne s Partnerom, ak to nebudú okolnosti jednoznačne vylučovať.
6.18. Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu upozorní Partnera, ak zistí porušenie zabezpečenia osobných údajov, právnych predpisov alebo ak dôjde k vzniku podozrenia ohľadne takýchto porušení. Upozornenie bude zaslané prostredníctvom kontaktných údajov uvedených Partnerom v Administračnom paneli.
6.19. Partner je povinný poskytovať Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť pre riadne spracovanie osobných údajov, najmä informovať o akejkoľvek okolnosti, ktorá môže mať vplyv na spracovanie a jeho súlad s právnymi predpismi, spolupracovať pri voľbe a aplikácii technických a organizačných opatrení na zabezpečenie spracovania, spolupracovať v prípade kontroly s príslušnými kontrolnými úradmi a ďalej sa v prípade vzniku bezpečnostných incidentov podieľať na ich prešetrení, oznámení úradom alebo dotknutým zákazníkom a na ich odstránení.
7. OSTATNÉ DOJEDNANIAí
7.1. Prevádzkovateľ je držiteľom všetkých práv, najmä majetkových autorských práv, k Portálu a Službe, vrátane všetkých ich súčastí, akýchkoľvek programov, technických riešení, skriptov a iných nástrojov používaných na účely Služby, s výnimkou obsahu hodnotenia a iného súvisiaceho obsahu zverejneného zákazníkmi alebo Partnermi.
7.2. Užitie akýchkoľvek nástrojov či súčastí Služby nad rámec uvedených v týchto Podmienkach je možné len s predchádzajúcim písomným súhlasom Prevádzkovateľa. Partner zodpovedá za akúkoľvek škodu či ujmu spôsobenú neoprávneným použitím alebo zásahom do Služby alebo akéhokoľvek nástroja používaného Prevádzkovateľom v súvislosti so Službou.
7.3. Prevádzkovateľ nezodpovedá za akúkoľvek ujmu spôsobenú Partnerovi nefunkčnosťou Služby, a to v akomkoľvek rozsahu vrátane ukončenia poskytovania služby, alebo v dôsledku zverejnenia negatívnych hodnotení. Prevádzkovateľ rovnako nezodpovedá za akúkoľvek ujmu spôsobenú Partnerovi v dôsledku zásahu tretích osôb do Služby alebo neoprávneným použitím Služby. Prípadné obmedzenie alebo ukončenie Služby záleží len na vôli Prevádzkovateľa. Ukončením prevádzkovania Služby dochádza automaticky k zániku Zmluvy bez nároku Partnera na akúkoľvek náhradu alebo iné plnenie zo strany Prevádzkovateľa.
7.4. Ak je podľa týchto Podmienok vyžadována písomná forma akéhokoľvek oznámenia, je táto forma zachovaná aj v prípade oznámenia zaslaného emailovou správou s potvrdením doručenia, alebo prostredníctvom Administračného panelu.
7.5. Ak bude niektoré ustanovenie Zmluvy a/alebo týchto Podmienok určené za neplatné alebo nevymáhateľné, takáto neplatnosť alebo nevymáhateľnosť žiadnym spôsobom neovplyvní platnosť ostatných ustanovení Zmluvy alebo týchto Podmienok s tým, že ostatné ustanovenia budú vykladané tak, ako by Zmluva a/alebo tieto Podmienky neobsahovali jednotlivé neplatné alebo nevymáhateľné ustanovenia a v tomto zmysle budú vykladané a vymáhané práva aj povinnosti z nich vyplývajúce.
7.6. Zmeny týchto Podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Všeobecných podmienok.
7.7. Práva a povinnosti neupravené týmito Podmienkami sa riadia Všeobecnými podmienkami a právnymi predpismi Slovenskej republiky. Všetky spory, ktoré plynú zo Zmluvy, alebo týchto Podmienok, alebo spory s nimi súvisiace, budú riešené príslušnými obecnými súdmi Českej republiky.
7.8. Táto verzia Podmienok nadobúda účinnosť dňa 1.8.2021 a nahrádza všetky predchádzajúce verzie Podmienok.
Biano s.r.o.